Версия для печати
Размер шрифта:
Фото
Печатать

Выдача ўнікальнага ідэнтыфікатара

У мэтах забеспячэння доступу да адзінага партала электронных паслуг (далей – адзіны партал https://e-pasluga.by/) для падачы (водгуку) заяў аб ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур, атрымання адміністрацыйных рашэнняў (паведамленняў аб прынятых адміністрацыйных рашэннях) і падачы (водгуку) ) адміністрацыйных скаргаў у электроннай форме грамадзяніну неабходна атрымаць унікальны ідэнтыфікатар.
Што такое ўнікальны ідэнтыфікатар і навошта ён патрэбен?

Адміністрацыйнае рашэнне праз адзіны партал электронных паслуг (https://e-pasluga.by/) - гэта ўжо рэальнасць. Аднак пералік працэдур, якія можна заказаць праз інтэрнэт, абмежаваны. Прычым у большасці выпадкаў спатрэбіцца ўнікальны ідэнтыфікатар - адзін са спосабаў атрымаць доступ да асабістага электроннага кабінета.

Канкрэтны спосаб доступу праз адзіны партал залежыць ад складанасці і значнасці працэдуры. Для найбольш складаных і важных можа спатрэбіцца электронны лічбавы подпіс.

Звярніце ўвагу!

Унікальны ідэнтыфікатар або электронны лічбавы подпіс не патрэбны для самых простых адміністрацыйных працэдур. Напрыклад, для рэгістрацыі іншаземца, які часова прыехаў у Беларусь.

Заяву ў такіх выпадках можна будзе падаць, проста зарэгістраваўшыся на адзіным партале праз электронную пошту. Для гэтага дастаткова запоўніць на e-pasluga.by рэгістрацыйную форму ў раздзеле "Рэгістрацыя". На электронную пошту прыйдзе паведамленне, з дапамогай якога карыстач актывуе асабісты кабінет.

Унікальны ідэнтыфікатар складаецца з лагіна і пароля. Лагін уяўляе сабой паслядоўнасць сімвалаў. Яго першая частка адпавядае асабістаму нумару ў пашпарце (відзе на жыхарства). Другая частка - аўтаматычна сфармаваныя рэквізіты. Першасны пароль потым можна будзе змяніць.

Звярніце ўвагу!

Унікальны ідэнтыфікатар - спосаб не толькі падаць заяву на адміністрацыйную працэдуру. Маючы яго, можна абскардзіць прынятае па заяве рашэнне.

Як атрымаць унікальны ідэнтыфікатар?

Унікальны ідэнтыфікатар выдаюць:

- служба "адно акно" Гродзенскага раённага выканаўчага камітэта;

- рэспубліканскае унітарнае прадпрыемства "Нацыянальны цэнтр электронных паслуг";

- іншыя дзяржаўныя арганізацыі, упаўнаважаныя Саветам Міністраў Рэспублікі Беларусь.

Для атрымання ўнікальнага ідэнтыфікатара грамадзянін звяртаецца ў службу выдачы з пісьмовай заявай аб выдачы унікальнага ідэнтыфікатара па ўстаноўленай форме.

Пры звароце ў службу выдачы грамадзянін прад'яўляе дакумент, які сведчыць асобу, а таксама дае пісьмовую згоду на правядзенне зверкі названых ім звестак з інфармацыяй, якая змяшчаецца ў дзяржаўных інфармацыйных рэсурсах (сістэмах), уладальнікам якіх з'яўляецца Міністэрства ўнутраных спраў.

Упаўнаважаны супрацоўнік праверыць указаныя ў заяве даныя. Затым з дапамогай спецыяльнай праграмы сфарміруе ўнікальны ідэнтыфікатар. Адзнака аб атрыманнi паведамлення пацвярджаецца подпiсам грамадзянiна.
Аўтарызацыя

Каб увайсці ў асабісты кабінет, запатрабуецца ўвесці атрыманы лагін і пароль. Для гэтага - націснуць кнопку "Уваход" і выбраць раздзел "Уваход па ўнікальным ідэнтыфікатару".

Запаўненне электроннай заявы

У асабістым кабінеце адлюструецца пералік адміністрацыйных працэдур, якія з дапамогай унікальнага ідэнтыфікатара можна замовіць праз адзіны партал.

Аплата (калі працэдура платная)

Спосаб аплаты працэдуры - любы зручны, напрыклад праз АРІП.

Атрыманне рашэння

Электронную заяву разгледзяць у тым жа парадку, што і на папяровым носьбіце. Рашэнне (або паведамленне аб ім) адаб'ецца ў асабістым кабінеце карыстальніка на працягу сямі працоўных дзён.

Звярніце ўвагу!

Адміністрацыйнае рашэнне (яго копію, выпіс) можна таксама атрымаць непасрэдна ва ўпаўнаважаным органе.
© Гродзенскi раённы выканаўчы камітэт, 2024.